موتور domel ساخت کدام کشور است؟

موتور domel

شرکت دومل (Domel) به عنوان شاخص‌ترین تولید کننده الکتروموتور و موتورهای جاروبرقی خانگی و صنعتی در جهان و اروپا شناخته می‌شود. این شرکت از سال ۱۹۴۶ در منطقه زلزنیکی Železniki واقع در کشور اسلوونی شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۹۵۳ خط تولید الکتروموتورهای خود را راه اندازی کرد و تمرکز خود را بر روی تولید موتورهای الکتریکی گذاشت و یکسال بعد اولین نمونه موتورهای تولید خود را به بازار عرضه کرد. تا سال ۱۹۷۴ با نام ایسکرا ISKRA به فعالیت خود ادامه می داد تا اینکه در همان سال بهترین موتور جاروبرقی از نظر بازده ای را تولید نمود و این موفقیت جوازی برای ورود به بازار و صنعت آلمان شد و توانست خطهای تولید جاروبرقی در آلمان را تسخیر کند و عمده تولیدات این کارخانه را شرکت AEG آلمان سفارش داد و ارتباط این دو کمپانی مستحکم شد. در نهایت در سال ۱۹۹۲ به DOMEL تغییر نام داد و توانست تیراژ تولید خود را تا دو میلیون موتور جاروبرقی در سال برساند. در سال ۱۹۹۶ به سهام اروپا ملحق شد و در سال ۲۰۰۳ در جایگاه پیشگامان صنعت اروپا قرار گرفت و تاکنون بیشتر از پیش جایگاه خود را در این صنعت حفظ نموده است.

70 years of tradition and success Paktin | پاکتین

در حال حاضر برندهای مشهور لوازم خانگی سفارش دهنده های دائمی موتورهای Domel به عنوان موتور محصولات خود می‌باشد. از مهمترین آنها می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

۱- آ اِ گ (آلمان)

۲- بوش (آلمان)

۳- کارچر (آلمان)

۴- روبرت توماس (انگلیس)

۵- الکترولوکس (انگلیس)

۶- فیلیپس (هلند)

۷- مورفی ریچارد (انگلیس) و …

موتورهای شرکت Domel در ایران با عنوان‌های موتور آ اِ گِ (AEG) ، موتور آلمانی، موتور اروپایی و … معروف هستند.

mtn 4633201 Paktin | پاکتین

قلب تپنده جاروبرقی‌ پاکتین از مدلهای نوین تولید شرکت Domel بوده که مستقیما و بدون واسطه از این شرکت خریداری می‌شود و دارای ۵ سال گارانتی می‌باشد و به لحاظ سابقه بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر کیفیت موتور به لحاظ قدرت مکش بالا و صدای کم و استهلاک پایین، از خلاقیت‌های شرکت پاکتین استفاده از مدار الکترونیک راه اندازی نرم بوده که تجربه استفاده لذت بخشی را به هنگام کار با جاروبرقی به مصرف کننده می‌بخشد.

گواهینامه های پاکتین از شرکت Domel

7789 Paktin | پاکتین 768277 Paktin | پاکتین

Screenshot 2021 08 27 at 23 33 38 Vacuum Motors Air Pumps Through flow motors Domel Paktin | پاکتین Screenshot 2021 08 27 at 23 33 48 Vacuum Motors Air Pumps Through flow motors Domel Paktin | پاکتین

iman
ارسال دیدگاه