گزارش تصویری پاکتین در بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

نمایشگاه پاکتین

پاکتین در بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران
نمایشگاه لوازم خانگی تهران با حضور تعداد قابل توجهی از برندهای صاحب نام در عرصه تولید لوازم خانگی از تاریخ بیست و پنج لغایت بیست و هشتم آبانماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران در حالی برگزار شد که پاکیتن هم در زمره شرکت کنندگان فعال این دوره بود.
در ایام برگزاری نمایشگاه، بازدید کنندگان در سالن 38B با غرفه پاکتین مواجه می‌شدند. در این غرفه طیف گسترده‌ای از محصولات تولیدی این برند به نمایش گذاشته شده بود. برای اولین بار رنگ “های‌گلاس” روی جاروبرقی های ایستاده و خوابیده برند پاکتین چشم بازدیدکنندگان را به سمت خود خیره نگه داشت.
در حاشیه این نمایشگاه از محصول جدید 4450 با کنترل پانل لمسی  رونمایی شد. این محصول با دارا بودن موتور قدرتمندی از برند معتبر DOMEL و برد الکترونیکی هوشمند خود امکان استفاده از 5 حالت مکش مختلف را به کاربر میدهد و لمسی بودن کلیدهای کنترلی روی محصول، حس کار کردن با یک محصول فوق العاده را برای کاربر تداعی می‌کند. از دیگر محاسن قابل اشاره این محصول، قابلیت سافت‌استارت یا همان راه اندازی نرم است که باعث افزایش طول عمر موتور این محصول شده است.
فرآِیندهای باشگاه فروشندگان پاکتین که از ابتدای آبانماه سال جاری کار خود را آغاز نموده است هم برای همه مخاطبین خود مورد تشریح کامل واقع شد.
حضور مدیریت محترم عامل پاکتین بهمراه تنی چند از مدیران و کارشناسان سازمان‌های فروش و خدمات پس از فروش مجموعه در ایام ، راه را برای انجام مذاکرات و توسعه کانالهای فروش فراهم کرده بود و تعداد قابل توجهی از فروشندگان محترم لوازم خانگی از سراسر کشور با حضور در این غرفه با تنوع محصولات، سطح کیفیت و توانمندی های مجموعه پاکتین آشنا شدند.

iman
ارسال دیدگاه