سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خرید جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی

بهترین جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی

خرید یک دستگاه جاروبرقی سطلی قدرتمند برای تمیزکاری محیط‌هایی که مساحت بالایی دارند ضروری است. جاروبرقی سطلی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین اجزای جاروبرقی می‌توان به موتور آن اشاره کرد. چنانچه نسبت به مدل‌های مختلف جاروبرقی سطلی آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که بهترین آنها جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی است.

چرا جاروبرقی سطلی بخریم؟

برخلاف تصور اکثر افراد استفاده از جاروبرقی سطلی به محیط‌های صنعتی، کارگاهی و … محدود نیست و انتخاب خوبی برای خانه های معمولی به شمار می آید. اکثر افرادی هم که این تصور را ندارند در هنگام استفاده از جاروبرقی سطلی کمی بی رحمانه آن را مورد استفاده قرار میدهند و خب باید اعتراف کرد که جاروبرقی های سطلی باید موتوری داشته باشد که بتواند زباله‌های موجود در این محیط‌ها را جمع‌آوری کند. زیرا امکان دارد زباله‌هایی که از این محیط‌ها جمع‌آوری می‌شوند حجم و وزن زیادی داشته باشند.


چه نوع جاروبرقی سطلی مناسب تر است؟

به طور کلی بهترین جاروبرقی‌ سطلی آنهایی هستند که موتور اروپایی دارند. این مدل از موتور‌های جاروبرقی قدرت مکش بالایی داشته و قادر به جمع‌آوری انواع زباله‌ها هستند. از آنجایی که در محیط‌های صنعتی، کارگاهی، هتل و رستوران‌ها و خانه ها انواع مختلفی از زباله‌ها وجود دارد، جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی قادر به مکش انواع زباله از جمله آب، خاک، تکه‌های سنگ، چوب و … است.

جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی

جارو برقی از اجزا و قطعات مختلفی تهیه شده است. قرار گرفتن این اجزا در کنار یکدیگر یک دستگاه جاروبرقی را تشکیل می‌دهد. در این بین، موتور جزو مهم‌ترین اجزای جاروبرقی به شمار می‌آید. جاروبرقی های سطلی به لحاظ ارگونومی بدنه و ساختمان نه چندان پیچیده آن خیلی مسیر کوتاهتری با گرد و غبار از دهانه برس را دارا میباشد که نقطه ضعف مهمی به حساب می آید و عمر موتور آن به طبع کوتاه تر می کند ولی با استفاده از موتور اروپایی پر قدرت و با دوام بالا این ایراد بصورت کامل اصلاح می گردد.

برس حرفه ای برای جاروبرقی سطلی
متعلقات جاروبرقی سطلی

مزیت جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی

مهم‌ترین مزیت جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی مقرون به صرفه بودن آن از لحاظ مصرف برق و انرژی است. جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی با توجه به قدرت بالایی که دارد برق کمتری مصرف می‌کند. همچنین نرخ خرابی در جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی بسیار پایین است. جاروبرقی سطلی با موتور تک پروانه طول عمر بالایی دارد.

مزایای جاروبرقی سطلی تنها به چند مورد خاص ختم نمی‌شود. اگر بخواهیم به مزیتی دیگر از جاروبرقی سَطلی اشاره کنیم، به آسان‌بودن خالی‌کردن مخزن آن اشاره خواهیم کرد. خالی‌کردن مخزن جاروبرقی سطلی بسیار آسان است و کمتر از 2-3 دقیقه وقت نیاز دارد. برای خالی‌کردن مخزن جاروبرقی سَطلی کافیست مخزن را از تنه اصلی جدا کنید. سپس درب مخزن را باز کرده و محتویات آن را درون کیسه‌ای مناسب خالی کنید.

موتور جاروبرقی DOMEL

برای مشاهده مشخصات کامل موتور دومل Domel که توسط بزرگترین شرکت الکتروموتورسازی جهان تولید میشود میتوانید مقاله موتور Domel را بخوانید

 

انواع جاروبرقی سطلی با موتور اروپایی

رابطه توان مصرف موتور با قدرت مکش جاروبرقی

برخلاف تصور عام میزان مصرف برق موتور جاروبرقی ارتباطی به قدرت مکش آن ندارد، توان مصرف موتورهای اروپایی در لحظه استارت 1400 وات می باشد. که این عدد در دور ماکزیمم تا 2200 یا 2300 وات می باشد. اما ساختار و به قول معروف هنر این موتور توانایی تولید مکش بالا با مصرف برق پایین می باشد. مکش تولید شده در موتور اروپایی دومل Domel به مقدار زیادی بالاست به شکلی که تولید کننده به جهت حفاظت از پرزهای فرش استفاده از دور کم تا متوسط را توصیه می کند.

 

نظافت جاروبرقی سطلی

جنس مخزن این جاروبرقی ها اغلب از پلاستیک است. خوشبختانه چنین موردی باعث می‌شود تا مخزن جاروبرقی سطلی قابل شستشو باشد. پس از اتمام شستشو، پیش از نصب مجدد مخزن از خشک‌ بودن آن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری خرید جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی به دلیل ساختار خاصی که دارد صدای بسیار کمی تولید می‌کند. این مزیت باعث می‌شود تا برای تمیزکاری خانه ها، مجتمع‌های تجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها مناسب باشد. البته برند جاروبرقی سطلی در کم و یا زیادبودن صدای جاروبرقی سطلی دخیل است. اگر جاروبرقی سطلی از کیفیت بالایی برخوردار باشد صدای کمی نیز خواهد داشت. کیفیت موتور و فن جاروبرقی سطلی جزو مواردی هستند که میزان صدای جاروبرقی را تعیین می‌کنند.

چنانچه در پی خرید محصولی هستید که تمامی شاخصه های گفته شده در این نوشتار را داشته باشد، برند پاکتین را انتخاب کنید. شرکت پاکتین از نوین‌ترین اصول روز دنیا برای طراحی و تولید جاروبرقی سطلی استفاده کرده است.

 

انواع جاروبرقی با موتور اروپایی

خرید جاروبرقی اقساطی نیز یکی از شرایط ویژه و منحصر بفرد پاکتین است که خرید این جاروبرقی را برای مصرف کننده نهایی راحت می کند.

کلیپ معرفی رنگهای جدید اضافه شده به محصولات سطلی پاکتین

 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول