سبد خرید
0

No products in the cart.

Return To Shop
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مزایای گارانتی طلایی پاکتین

با گارانتی طلایی پاکتین تا ۲۴ ماه گارانتی رایگان و بی قید شرط محصول در صورت استفاده متعارف از جاروبرقی بهره مند شوید!

guarantee1 Paktin | پاکتین
guarantee1 Paktin | پاکتین

شامل چه قسمتهایی است؟

تا مدت ۲۴ ماه تمام قطعات جاروبرقی شامل گارانتی طلایی  پاکتین می‌باشد
 

ضمانت تعویض موتور
علاوه بر ۲۴ ماه گارانتی طلایی

جاروبرقی پاکتین با موتور اروپایی

برد دار: تا ۶۰ ماه ضمانت تعویض موتور

 

بدون برد: تا ۳۶ ماه ضمانت تعویض موتور

جاروبرقی پاکتین با موتور اکونومی

برد دار: تا ۳۶ ماه ضمانت تعویض موتور

 

بدون برد: تا ۲۴ ماه ضمانت تعویض موتور

بیشتر بخوانیم:

مصرف کننده محترم:
چند ثانیه از وقت گرانبهاتون رو به من بدید تا جزئیات گارانتی طلایی پاکتین رو براتون توضیح بدم.

گارانتی طلایی پاکتین شامل 24 ماه خدمات پس از فروش رایگان برای محصولات و تا 60 ماه هم ضمانت موتور اونهاست. همه محصولات پاکتین در صورت فعالسازی گارانتی و استفاده متعارف و رعایت موارد اشاره شده در ضمانت¬نامه اونها، مشمول این گارانتی فوق العاده میشه.

در حال حاضر جاروبرقی‌های پاکتین با دو مدل موتور اروپایی و اکونومی به بازار فروش عرضه میشه که زمان ضمانت موتور هر کدوم از اونها متفاوته.
جاروبرقی‌های مجهز به موتور اروپایی از نوعِ بُرددار علاوه بر 24 ماه ضمانت رایگان، دارای ضمانت 60 ماهه‌ی تعویضِ موتور و در نوعِ بدونِ بُرد، شامل ضمانت 36 ماهه برای تعویض موتور هستند.
همچنین محصولاتی که دارای موتور اکونومی از نوعِ بُرد دار هستن، دارای 36 ماه ضمانتِ تعویضِ موتور و در نوعِ بدونِ برد با ضمانت 24 ماهه‌ی موتور علاوه بر 24 ماه گارانتی بدست خریدار می‌رسند.

فعالسازی گارانتی

شما می توانید گارانتی محصول خود رو با یکی از دو روشی که در ادامه میگم فعال کنین.
روش اول: شماره سریال محصولتون رو به سامانه پیامکی 20009108 ارسال کنید. اگه قبلاً گارانتی محصولتون رو فعال نکرده باشین در جواب، پیامی شامل یک کدِ عددی براتون ارسال میشه که کافیه اون کد رو مجدداً به همون شماره ارسال کنید. ** گارانتی محصولتون فعال شد !*
در روش دوم با مراجعه به سایت پاکتین به آدرس www.paktin.ir در قسمت فعالسازی گارانتی، اطلاعات خواسته شده رو بصورت کامل ثبت کنید تا گارانتی محصولتون فعال بشه !

هر زمان خواستید از مدت زمان باقیمانده گارانتی محصولتون مطلع بشید، کافیه شماره سریالش رو به سامانه پیامکی 20009108 پیامک کنید. در جواب، تاریخ پایان گارانتی محصول و تاریخ پایان ضمانت تعویض موتور اون بطور کاملاً گویا براتون ارسال میشه!

دقت کنید که در مدت زمان گارانتی محصول و حتی بعد از اتمام اون، برای دریافت هرگونه خدمات پس از فروش از این روشها می¬تونید با ما در ارتباط باشید:
کارشناسان ما در دفتر ارتباط با مشتریان با شماره تماس 91089107-031 در ساعات اداری پاسخگوی شما هستند. امکان گفتگوی آنلاین با کارشناسان خدمات پس از فروش از طریق وبسایت پاکتین هم در دسترستونه.
در ضمن در هر ساعت از شبانه روز میتونین از منوی درخواست خدمات داخل سایت پاکتین، درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید.کارشناسان خدمات در اولین فرصت ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

پاکتین بزرگترین مجتمع تخصصی تولید جاروبرقی در ایران

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول